Friday 3 August 2012

okay , ni bukan SMKJ

okay2 sini atuk nak bercerita , ahakss  hahaha . macam BADtime story pulakk  hahah . okay ni rasanya post last sebelum jmpa raya . hahaha . aiks2 tapi macam mana aku boleh post ni kan semua org tak boleh balik lagi mggu ni . #saja buat gedikss sat . okay i got tonsil yaa tapi tak terukk macam rituu punya hari . aku buat terukk gila p jmpa ckgu nak balik , pastu ckgu tu tak bagi pulak aku macam nak nangis dah time tuu , pastu aku call mak aku kata kalau nak bawa aku balik kena ada hitamputih . pastu lepas mak aku habis kerja mak aku mai p kat cikgu tuu henthen YAY! aku dapat balik . ohyeeahhh , aku dapat balik . kawan2 aku jeles , kesian kat depa , hihihi .

sebenaqnya , ni yang aku nak cerita , hahaha . hari tuu sekolah aku ada buat hari profil . pastu mak aku mai laa . pastu2 ada laa kawan aku sorang ni lelaki laa tapi kawan besa2 laa dia bawak adik dia pastu lalu depan aku . mak ngan ayh aku dok bukak kedai kopi , masa depa lalu tuu aku cuit laa adik dia , sajaa mengusik dan aku mmg suka budak2 , pastu hat kawan aku ni kata "dia ni pon teletubies gak" . caish kutuk akuu , tak guna hahaha . pastu *haish byk pastu , ada 4 mata memandang seolah olah aku pembunuh dikehendaki . aku pon ohmyy allah . sini bukan SMKJ . okay2 , kenapa aku ckp cam tu ? sbb kalau kat sini , org mcm terlampau sensitif dengan tindak tanduk yang kita buat . kalau kat smkj org tak kisah pon . tapi aku rasa aku cuit adik dia bukan dia aku rasa tak salah , lagipon adik dia kecik lagii , awat yg pi tgok aku pelik ? tak faham , terlampau sensitif dan tak ada masalah ikhtilat di situ ya puan2 yg saya hormati . tapi i admitted that aku kena jaga diri , bukan aku sajaa tapi ini tanggungjawab semuaaaaaaa perempuan all over the world especially muslim . okayh , tu jaa yg akuu nak gitau . bye assalamualaikum :) jaga diri ya kawan2 c:

No comments:

Post a Comment