Friday 17 August 2012

ramadhan & raya diaries :)':




okay , sedar tak sedar dah sampai sampai penghujung ramadhan kareem ? ohmyy . aku nak bulan ni panjang lagii sebab bulan ni laa insyaALLAH doa termakbul . sedihhhhhhhh , hope dapat jumpa untuk tahun depan (': . tadikan aku buat kek , ni first effort aku untuk buat tu tapi dengan bantuan my super mommy <3 yeahh , baru jaa masak tadi dengaq super ketuhar tu berbunyi "tingggg" ! hahaha , dah masak ! esok raya , yeahh hari tanda kemenangan umat islam menahan nafsu , ALHAMDULILLAH . sekarang nii aku dok tengok cerita jepun , best tajuk dia seigi no mikata . ohmyyy kakak dia sungguh kejam tapi bersebab . dah download sampai habis dah cerita tuu yeahh nanti nak perabis tengok cerita tuu tak habis lagi tengok . larii dari topik raya pulak . heh

haritu aku balik dari asrama rabiatul adawiyah , mama ngan ayah ambik . pastu aku kata laa nak baju raya satu lagi #aku ni bila nak bersyukur tah . pastu within 10 second mama ngan ayah berbincang nak beli ka tak kat aku yang doif ni , and ayah decide nak beli dan terus pegi butik . uhhh , so happy meh that time hahaha . syukurr . thanks mama ngan ayah . ut2 dah habis memang lega banyak tapi tak puas hati sebab aku mavam main2 ja kali ni . tapi tak pa i'm more looking forward to PAT . the most important exam in this year . if i got flying colour in this exam , i can stand on the stage with the award next year , wuuuuu . everyone can make it and tak da istilah tak pandai tapi sepatutnya menggunakan istilah tak rajin . 

di sini , saya NUR AINA BT SHUHAIMI ingin menyusun 20 jari yakni tangan dan kaki memohon maaf atas segala kesilapan & halalkan makan minum saya ya , harap dapat dimaafkan . salam maaf zahir & batin :')

#ohyeahhh , miss au au so much *au au stand for auni :')

No comments:

Post a Comment