Friday, 20 July 2012

yes , this is name of life

hari ni mcm2 jd meh . tp , tu la lumrah kan ? hiii . masam+manis adlh rutin . td kluar pi aneka ngan kakak , pastu dah membeli sakan tu smpai blk rmh pkl 6:15 baru ingt barang yg tnggal kat tmpat smpan barang lupa nak ambik . ya allah , dapat beletiaq free pastu p la balik aneka tu ambik brg . hish mmg habis minyak kereta la aku ni . ni hah kadnya !
lpastu , along aku gatai tekak nak makan tuttifrutti pastu pi la . sdpp , nak ? nanti p beli sendiri nah . hehe


yah , dan td alhamdulillah aku dapat mnghabis kan 21 rkaat trwih tp mngantok , maluu aku nenek yg slt sblh aku pon cergas lagi , aku ? aku terkulai . okeyy , bubai c:


No comments:

Post a Comment